Best Tidsramme Day Trading Forex


Hvilken tidsramme skal jeg handle. En av grunnene til at nybegynnere forexhandlere ikke gjør så godt de burde, er fordi de re vanligvis handler feil tidsramme for deres personlighet. Nye forexhandlere vil ønske å bli rike raskt, så de skal begynne å handle små tidsrammer som 1-minutters eller 5-minutters diagrammer Da blir de frustrert når de handler fordi tidsrammen ikke passer deres personlighet. For noen forexhandlere, føler de seg mest komfortable handler i 1 time-diagrammet. Denne gangen rammen er lengre, men ikke for lang, og handelssignaler er færre, men ikke for få. Handel på denne tidsrammen bidrar til å gi mer tid til å analysere markedet og ikke føler seg så rushed. On den annen side har vi en venn som aldri kunne Alltid handle i en 1-timers tidsramme. Det ville være altfor sakte for ham, og han trolig tror han skulle rote og dø før han kunne komme i handel. Han foretrekker å handle med et 10-minutters diagram. Det gir fortsatt Han har nok tid, men ikke for mye til å ta beslutninger basert på sin handel plan. En annen venn av oss kan ikke finne ut hvordan forexhandlere handler på et 1-timers diagram fordi han synes det er for fort. Han handler kun daglig, ukentlig og månedlig. Okej, så du re sannsynligvis spør hva riktig tidsramme er for deg. Vel kompis, hvis du hadde vært oppmerksom, avhenger det av din personlighet Du må føle deg komfortabel med tidsrammen du handler inn i. Du vil alltid føle deg litt trykk eller følelse av frustrasjon når du er i en handler fordi det er penger i virkelige penger Det er naturlig. Men du burde ikke føle at årsaken til presset er fordi ting skjer så fort at du finner det vanskelig å ta beslutninger eller så sakte at du blir frustrert. Da vi først begynte å handle, vi kunne ikke holde fast i en tidsramme. Vi startet med 15-minutters diagrammet. Da 5-minutters diagram. Da prøvde vi 1-timers diagrammet, det daglige diagrammet og 4-timers diagrammet. Dette er naturlig for alle nye forexhandlere til du finner din komfortsone og hvorfor vi foreslår at du DEMO handler bruke ulike tidsrammer for å se hvilke som passer din personlighet best. Lagre fremgangen din ved å logge inn og merke leksjonen fullstendig. Å velge den beste tidsrammen for diagrammet. Oppdatert 14. oktober 2016. Grafisk handelskart kan baseres på mange forskjellige tidsrammer, inkludert tidshandlinger volum og prisklasser Med et uendelig antall valg kan det være en skremmende oppgave å velge den beste tidsrammen for et bestemt handelssystem eller handelsstil, men hvis du handler riktig, er det faktisk en veldig enkel oppgave. Nye Traders Velg en tidsramme. Mange nye handelsmenn tilbringer dager, uker eller måneder, og prøver alle mulige tidsrammer i et forsøk på å finne den som gjør deres handel lønnsom. De prøver alt fra 30 andre diagrammer til månedlige diagrammer og deretter prøv alle de ikke-tidsbaserte tidsrammer, for eksempel flått, volum og prisklasser, og når ingen av dem gir fortjeneste, prøver de dem igjen og tenker at de må ha savnet noe første gang thr Når de fortsatt ikke finner en lønnsom tidsramme, justerer de sitt handelssystem eller teknikk litt, og deretter prøver de alle tidsrammer igjen, og så videre. Tanken bak denne metoden for å velge en tidsramme for diagram er at hver handelssystem eller teknikk har en enkelt tidsramme som den vil fungere på, og eller at hvert marked har en enkelt tidsramme som best passer til markedets personlighet. Hvis dette høres rimelig ut for deg, så vær forsiktig, fordi du kanskje kommer inn den uendelige tidsrammesøk, hvor mange nye handelsfolk aldri kommer fram. Hvordan fagfolk handler om en tidsramme. Profesjonelle handelsfolk bruker omtrent 30 sekunder til å velge en tidsramme hvis det fordi deres valg av tidsramme ikke er basert på et handelssystem eller teknikk , og heller ikke på markedet at de handler som regel, men på egen hand. Personer som liker å gjøre mange handler gjennom handelsdagen, kan velge en kortere tidsramme mens handelsmenn som l Ike for å gjøre bare en eller to handler per handelsdag kan velge en lengre tidsramme. Årsaken til at profesjonelle handelsfolk ikke bruker uendelige mengder tid på å finne den beste tidsrammen, er at deres handel er basert på markedsdynamikk unntatt de statistiske handelsmennene, og markedsdynamikk gjelder i hver tidsramme. For eksempel vil et prismønster som har betydning på et 2-minutters diagram, også ha betydning på et 2-timers diagram, og hvis det ikke gjør det, er det ikke et relevant prismønster på Alt med andre ord, hvis ditt handelssystem eller teknikk ikke gir fortjeneste, er det ingenting galt med tidsrammen, men med ditt handelssystem eller teknikk i stedet. Merk at mange profesjonelle handelsfolk ikke velger en enkelt tidsramme i det hele tatt, men bruk en kombinasjon av kortsiktige og langsiktige tidsrammer, og gjør både korte og langsiktige handler på samme marked. Ticks, Volume og Price Ranges. Finally, tidsrammer som ikke er basert på tid, bør bare virkelig brukes med handel s ystems som er spesielt utviklet for å bruke dem. For eksempel, hvis et handelssystem er utformet for å bruke 100 tick-diagram 100 handler, bør en 100 tick-diagram brukes, men ikke i noe annet tilfelle. Det er ingenting galt med å bruke ikke - tidsbaserte tidsrammer, og hvis du foretrekker dem visuelt, så fortsett og bruk dem, men bruk dem ikke fordi du tror at de har noen fordel over hverandre eller over tidsbaserte tidsrammer. Vis hele artikkelen. Fortsett å lese . Hva tidsramme for å handle i Forex. Hva er den beste tidsrammen i Forex Hva er den mest lønnsomme tidsrammen i Forex De og lignende spørsmål stiger dag etter dag i tankene til nybegynnere Forex-forhandlere. La oss slippe ut filosofien og fokusere på faktum. Vi vet at hver tidsramme viser samme data, men i forskjellige intervaller. Valg av tidsrammer er bredt. Vi tar de mest foretrukne Forex-tidsrammer 1 dag, 1 time og 5 minutter. Disse tidsrammer er også perfekte for nybegynnere. for å teste sin følelse om Forex mar ket. På daglige diagrammer representerer hver prislinje en dag, og en endring på diagrammet vil bli observert en gang om dagen. På timeplanen vil nye prisbar vises hver time, og legger flere data på kartet for analyse. 5 minutters diagram vil produsere en Ny prislinje hvert 5. minutt, og viser markedsendringer raskt og i større detaljer. Hver tidsramme kan handles vellykket og gi muligheter for lønnsom handel. Hvilken tidsramme for handel Det vil avhenge av dine neste forventninger. A Timing B Resultatmål C Pengestyring og toleranse for tap. Timing Er du villig til å overvåke diagrammer hvert 5. minutt i flere timer om dagen. Er du komfortabel med å ta avgjørelser raskt og like raskt skiftende priser. Hvis ja, prøv å handle i 5 minutter diagrammer. Eller kanskje du foretrekker et lavere tempo på 1 bar per time Du tror også at timekartene er mer pålitelige i måten de skildrer markedet, ettersom mye av støyen som produseres på mindre tidsrammer, kan elimineres. Da kan 1 timers tidsramme være din vinne r. Eller det kan være slik at du ikke har tid til å se på diagrammene i løpet av dagen fordi du har en heltidsjobb, eller hvis du tror at intradagendringer ikke har stor effekt på markedet, og sammendragsresultater kan best observeres av Slutten av dagen Du kan også finne ut at du vil holde dine handelsposisjoner åpne over natten, betyr at pengene dine vil fungere selv når du sover, og samtidig vil du være trygg på at Forex-analysen ikke var basert på kort kortsiktig moment Da daglige diagrammer ville bare være riktig for deg. Profilmål Jo mindre tidsramme desto mindre fortjenestemålene fastsatt av handelsmenn for hver handel E g mens de var på 5 minutters diagrammer Forexhandlere ville se rimelige mål ved neste støttemodstandsnivå 15 -30 pips vekk fra inngangspunktet, vil de daglige tidsrammebetingelsene bli forlenget flere dager inn i fremtiden med forventninger om banker 200-400 eller flere pips i en handel. En handler kan gjøre samme 200-400 pips trading 5 min tid Fram e, men det ville kreve mye handel å bli tatt, timer med prisovervåking, noe som ikke er en lett oppgave. Lønnsforvaltning og toleranse for tap Forex trading handler ikke alltid om gevinster, tap er en del av handelsprosessen. Administrere tap på 5 min tidsramme ville være den enkleste tingen å gjøre For det første fordi en forhandler er i stand til å overvåke diagrammer hele tiden, for det andre fordi tap er vanligvis små på grunn av arten av 5 minutters handel prisklasser er mindre og det er lett å fortelle når markedet begynner å vende mot posisjonen. Hellige diagrammer har bredere prisklasser og derfor krever større stopper å bli plassert, og i tilfelle feil i en handel, vil større tap bli tatt. Hvis du skal snakke om daglige diagrammer, vil tap der hvis forekomme er enda større da markedet krever større plass til å svinge prisen. Så her har du mindre overskuddsmål og mindre tap eller større overskuddsmål og større risiko. Gjøre fortjeneste med mer pristiltak og flere handelsmuligheter, men også en mye tid brukt foran skjermen hver dag, eller å tjene penger med mindre pris handling og muligheter og mindre tid bruke trading Forex. Submitted av Forex Nybegynner på søndag, 07 19 2009 - 12 46.Gjort av Beginner Trader på Måned, 06 06 2011 - 21 52.Jeg er en ny nybegynner i fx infact Jeg har ikke begynt å handle ennå ikke engang en demo-konto alt jeg har å gjøre er å lese lesing og mer lesing for de siste 4 månedene og tro meg, jo mer du leser Jo mer du vil forstå bare fortsett å lese om og om igjen Nylig gikk jeg på et seminar som var bra, men bedre var det faktum at jeg møtte en veldig fin fyr der som er veldig veldig hjelpsom og hva jeg har lest hele det falt i å plassere som han forklarte ting til meg Nå som jeg fremdeles leser og skriver denne kommentaren, er det enda mer fornuftig, så mitt tips leses og leses mer, gå til mange gratis seminarer, siden du kan få noen til dem og øve demo-kontoer, så se hvordan du føler deg Topp hundeselskap er et must og slår på videoer og selvfølgelig tror jeg noe annet som heter babypips eller baby forex, er strålende for begginere, håper dette hjelper Don t selv demohandel før du er sikker på at du vet hva du gjør, fordi hvis du ikke er klar, vil feilene bli gjort, du vil miste penger og det ll være slutten på din Forex Carrer før du selv startet. Innlevert av Beginner Trader på Tue, 06 07 2011 - 11 43. DU MÅSTE FØRSTE OPPMERKE AT BÅT TIDSPROGRAM ER SYMPOTENTLIG FLYTNING I SAMME RETNING BRUK IKKE EN ENKEL TIDSPROGRAM TIL JUDGE DIN ENTRY. He nei snakke med gaffel tongue. Submitted av Beginner Trader på ons, 06 08 2011 - 10 39.Hun ppl er en nybegynner om forex Etter forex pressemelding, bruker jeg 15 min tidsramme må jeg vente på 15 minutter, befor entring markedet 1 timers tidsramme må jeg vente på en annen 1 timers 4 timers tidsramme, må jeg vente på ytterligere 4 timer og så videre Hvor mange timer trenger jeg å vente på at jeg skal handle daglig tidsramme, takk takk. Opplyst av Beginner Trader på Tirsdag 06 14 2011 - 19 38.1H tidsrammer er best. Gjort av Beginner Trader på Thu, 09 15 2011 - 16 51.i tror at det er flere kvalitetshandler i høyere tidsrammer, det vil si 30 1 time eller mer fra min erfaring, det er plass til flere feil og tippsager på noe lavere, husk jo mer du er i stand til å tenke og analysere din beslutning, mindre feil vil bli gjort bare min 02cents. Submitted av Beginner Trader på lørdag, 09 24 2011 - 15 17.Time ramme avhenger av din strategi, handelsstil og din du målretter 30 til 50 pips en dag 5 min. TF kan fungere pent og kan redusere risikoen betydelig, og i de fleste tilfeller kan den oppnås innen en time. Hvis du målretter over 200 pips, anbefales det daglige diagrammer, men du må brace deg selv fordi risikoen er høyere fordi ditt stoppfall må åpnes bred En annen ting høye mål tar mer enn en dag å oppnå For meg har 5 og 15 min arbeid for jeg konsekvent oppnådd 50 pips daglig på kort mulig tid Etter at jeg har oppnådd målet mitt, lukker jeg datamaskinen og venter på den neste dag forhåpentligvis for mer fortjeneste. Innvilget av Beginner Trader på onsdag, 10 12 2011 - 14 00. Hvis du ønsker å holde posisjonen din i 4-6 timer, så kan du kanskje se på 1 timers diagram. Innlevert av Beginner Trader på Thu, 10 20 2011 - 07 03.i handler ikke fremtiden 20-30 pips daglig 15tf jobbe bra jeg har hatt 100pips å bli rød før og jeg lærer min leksjon derfra handel er ikke lett fra min egen visning, bruker timer på datautvalg hvert signal er forferdelig, så min mening er å tilbringe tid til jeg får mitt daglige mål og jeg går bort. Innlevert av Beginner Trader på lør, 10 22 2011 - 01 39.For noen prisendringer sett i de høyere tidsrammer som h1 eller h4 , de blir sett først i 5-minutters diagrammet Det er faktisk Så hvordan kan en høyere tidsramme være bedre for inngangs - og risikostyringsformål Er det ikke presisjon det viktigste når det kommer til å inngå noe marked Du vedder det er handelsmenn høyere tidsrammer er som å sikte på et dartbord i totalt mørke. Hvordan dum b kan du alle være Du er alle en mengde nybegynnere Right. Submitted av Beginner Trader på lørdag, 10 22 2011 - 04 24. faktisk er jeg trading forex sist jeg har en enkel forvirring nå er jeg fullt trent og hvilken tidsramme til bli handlet.

Comments

Popular Posts