Diablo 3 Reaper Of Sjeler Trading System
Diablo 3 Reaper of Souls loot-system designet for å kutte bena ut fra auksjonshuset. Diablo III s kontroversielle gull og auksjonshus med virkelig penger har vært et poeng for at selv om spillets tidligere ledende designer innrømmet at det virkelig skade spillet Mens det vil forbli for kommende utvidelse Reaper of Souls, et oppdatert loot system - som vil gå live for alle spillere via en gratis patch like før utvidelsen lanserer - er laget spesielt for å trekke spillere vekk fra handelsposten, og tilbake mot gatene og korridorene av gib-tilbakevendende monstre. Når du blir spurt om loot-systemet endres, fortalt innholdsdesigner Kevin Martens oss at mens handel er en perfekt legitim måte å få et element på, bør spill alltid være det mest effektiv Det er morsomt å gå å kjøpe noe umiddelbart, den øyeblikkelige tilfredsstillelsen føles som sukker høy, sa han, men det er ikke kjernevitenskapen, det er ikke det morsomt og ved slutten, av en rekke grunner, de har en tendens til å sjekke auksjonshuset først og spille spillet andre. Det er ikke det vi har tenkt oss, og vi ønsker å ta opp det, så loot systemet og de fortryllende og håndverkende systemene er begge ment å kutte bena ut fra auksjonshuset for å gjøre det unødvendig å gå på det til en viss grad, hvor den morsomme måten å spille spillet blir den beste måten å spille spillet på. Loot 2 0 vil legge til smarte drop-elementer som er tilpasset karakteren din Flere legendarier er også planlagt, med ekstra effekter, for eksempel et personale som kan gyte hydras fra dødslegemer. En ny håndtverker, Mystic, vil bli introdusert, slik at spillerne kan transmute elementer - overfører statistikken til en over til en annen I tillegg vil den nye Loot Run-modusen tilfeldigvis generere en ny 15-20-minutters fangehull, slik at du går skattejakt uten å gjenta de samme stedene. Marts forklarte hvordan det nye systemet vil sikre at mest effektive metoden for å få utstyr er også det mest morsomme Så vi sier Oh, du vil ha effektivitet Hva med effektivitet, som Loot Runs, hva med å du definitivt få det beste utstyret derfra Matematisk, det er det beste Da kan de slutte å gjøre det Alkaizer løp i handling tre som alle gjør. Lead skribent Brian Kindregan bemerket fordelen av å holde folk vekk fra Diablo 2 s risikable tredjeparts handelssteder, men klargjør at vi vil at Auksjonshuset skal være din siste utvei, rett . Du spiller spillet for å ha det moro, ta det på seg, sier Kindregan Hvis du ikke finner en bestemt ting, håndterer du det. Hvis du ikke kan håndtere det, ok, så går du til auksjonshuset. Til tross for problemene har Blizzard ingen planer om å bare kutte auksjonshuset Trading er ikke ugyldig, sa Martens, det er bare at det er skjevt, så hvis du er en karakter som bruker penger, kan du få åtti prosent av utstyret ditt fra auksjonshuset og 20 prosent i spillet Det skal være omvendt i beste fall Det er mer moro å drepe monstre Det er det samme jeg sa om Loot Runs Hvis du vil ha det beste utstyret, la s sette det på et sted i spillet hvor du dreper monstre. For mer informasjon, sjekk ut Tom s nedkjøring av utvidelsens nye funksjoner. Diablo III Reaper of Souls. Diablo III Reaper of Souls er den første utvidelsen til Diablo III. Den ble annonsert på Gamescom 21. august 2013 og fortsetter historien fra Diablo III etter en kort periode med fred. Spillet har to versjoner en standardutgave for 40, og en samler s utgave for 80 Den siste versjonen inkluderer eksklusivt innhold i spillet og bonuselementer 2.Features Rediger. The Prime Evil ligger beseiret, begrenset til sitt svarte fengsel av Nephalem, i håp om en alder av fred og velstand. Men når engler har falt, begynner det enden av alle ting. Nye funksjoner inkluderer. Ny klasse Korsfareren inspirert Ved Paladin fra Diablo II er Korsfareren en Holy Warrior som kjemper i nærhet til middels rekkevidde. Nytt handling Et femte kapittel i Diablo III-historien vil bli lagt til, hovedsakelig i Westmarch. Ny antagonist Malthael, tidligere visdomsengelen, returnerer som dødens engel. Raised nivå cap og ubegrenset Paragon nivåer Nivå opp til nivå 70 og fortsette å nivellere med fjerning av cap av Paragon nivåer Paragon nivåer er også konto bredt, og gi spesielle poeng til å distribuere mellom dine tegn statistikk som du ser fit. Loot 2 0 Lavere mengder dråper, men dråper er hyppigere brukbare for klassen din. Different end-game Introduserer Nephalem Rifts en 2-15 min tilfeldig fangehull for å fjerne for loot citation needed. Followers Ingen nye følgere vil b e introdusert til spillet, men eksisterende etterfølgere vil få ekstra bakgrunn og sideoppdrag 3.Ny ferdigheter for eksisterende klasser 4.Artisans Transmogrification Den mystiske håndverkeren returnerer med sine transmogrifiseringstjenester 5 Som etterfølgere vil håndverkere også ha sine backstories utvidet 6.Adventure Modus En modus der verden selv er spillerens slagmark 7 Bounty quests er også tilgjengelig for nephalem å påta seg, med en belønning for å fullføre alle bounties i hver Act. Svårigheter Spillets vanskeligheter er blitt revidert til Normal Hard Expert Master og Torment 8.Limited-time innhold, for eksempel jubileum Dungeon eller Udder Cowlamity. Greater Rifts. Legendary Gems. Action Combat. Spesielle Editions Edit. Reaper of Souls har en digital deluxe utgave og detaljhandel eksklusiv samler s utgave Den digitale deluxe utgaven har Følgende bonuses. Arma Mortis gir syv eksklusive Malthael-hemmelige våpen og off-hand transmogrification planer når de brukes på Mystic. Arma Haereticor UM gir tre eksklusive hjelm transmogrifiseringsplaner når de brukes på Mystic. Spectral Hound minion-spillere kan ringe for å holde sine eventyrere. Tre ekstra tegnspor for å imøtekomme nye helter, i tillegg til de to sporene som garanteres for alle som kjøper Reaper of Souls. A. World of Warcraft in-game følgesvenn, Treasure Goblin klar til å konkurrere i kjæledyrslag. Et sett med StarCraft II Crusader-tema portretter og Malthael-tema dekaler. Samlerens utgave inneholder bonuselementene fra den digitale deluxe-utgaven sammen med en uthevet artbook, en bak kulissene Blu-ray DVD og en Malthael-tema mousepad 1.Development Edit. Work hadde begynt på Reaper of Souls innen 2013 11 12.Sommere av spillets nye funksjoner, spesielt Paragon endrer seg og Loot 2 0, ble tilsatt pre-emptively til Diablo III via en pre-utvidelse lapp 13 Blizzard sendte ut undersøkelser til registrerte Diablo III brukere for å vurdere hvilke nye funksjoner som er viktigst for dem. 2 Spillere som ikke installere Reaper of Souls vil kunne leke med de som har installert det, men vant t kunne få tilgang til Act V 8.Visually, Blizzard ment Reaper of Souls å ha en mer gotisk følelse enn Diablo III gjorde 14.The game s lydspor ble komponert i 2013 ved hjelp av et symfoniorkester 19. og 20. århundre musikk ble brukt som inspirasjon til spillets lydspor 15. Spillet gikk inn i beta i Kina i april 2015. 16.Reception Edit. Reaper of Souls solgte 2 7 millioner eksemplarer innen sin første ukesuke 17 Fra november 2014 har den vært den 2 bestselgende PC-tittelen for 2014 i form av inntekter. 18.Scores Edit. Videos Edit. Diablo 3 Reaper of Souls gjennomgår menneskeskjoldet. Reaper of Souls er det siste eksempelet på utvikler Blizzard er villig til å forandre alt. Det er ikke som utvikleren har ignorert Diablo 3 siden kontroversen av lanseringen i 2012, eller den etterfølgende massive salgs suksessen. Bare noen få måneder senere, tilføyde Blizzard Paragon-opplevelsessystemet og ny spiller som kan velges diff iculty sammen med regelmessige oppdateringer. Men Blizzard har spart de største endringene for Reaper of Souls Diablo 3 s første utvidelse. Blizzard har en historie om å gjøre store endringer i spillene deres i kjølvannet av omfattende tilbakemeldinger fra spillere, og Reaper of Souls er ikke noe unntak Det store malignerte auksjonshuset Gone Difficulties Helt forandret Paragon-systemet Tilbakestill og anvendt på kontoret til alle tegn Det er neppe et aspekt av Diablo 3 som Reaper of Souls ikke endrer, alt i navnet til spillernes tilfredshet. Faktisk Reaper of Sjeler legger til så mye innhold og så mange endringer i det eksisterende spillet, hvorav mye du ikke trenger å betale for det, jeg fant meg selv lurer på om det kan være en ting som for mye gode ting. NYE OPPLEVELSE. Diablo 3 s post - cap-opplevelsessystemet har blitt omstartt for Loot 2 0 og Reaper of Souls Paragon-systemet bruker nå kontoutvide, noe som betyr at hver karakter, uavhengig av deres grunnnivå, høster fordelene med paragon-opplevelse. Som du ga I paragonnivåer tilordner du et poeng i en av fire kategorier. Dette legger til små bonuser på tegn på høyere nivå, men den virkelige endringen kan følges med lavere nivåer. Det endrede systemet gjør det mye lettere å spille nye tegn og nivåere dem raskere , og spille utfordrende problemer tidligere. En stor del av Reaper of Souls-tilleggene til Diablo 3 kom i slutten av februar gratis i form av Loot 2 0, en signifikant retooling av spillets underliggende mekanikk og systemer. Denne patchen var såkalt for endringer i Diablo 3 s-dråpefrekvensen hvor gjenstander hevder i verden, og hvilke typer elementer spillerne vil finne mens Blizzard tidligere har tweaked Diablo 3 s-elementdråper som svar på spillerinngang, øker Loot 2 0 dramatisk mengden av magiske, sjeldne og mest ettertraktede legendariske og angitte gjenstander funnet i kister og gjennom erobre monstre i spillet. Spillere vil også oftere finne elementer som er skreddersydd for karakterklassen de bruker når de finner tha Demonterte jakere vil finne våpen og tilbehør som ofte har bonuser til deres unike ferdigheter, som vil barbarer, heksedoktorer og resten. Denne endringen alene gir en mer konsistent belønningsløyfe, og spillere som har investert dusinvis av timer på jakt etter kraftige våpen og rustning pre-Reaper of Souls vant t kunne skjule seg bak deres eksisterende verktøy Spegling Blizzard s beveger seg i World of Warcraft og dets mange utvidelser de siste ti årene, er alt pre-patch utstyr nå utdatert Innen en times spill, mitt nivå seksti demonjeger var uten overdrivelse å håndtere tusen prosent flere skader per sekund enn jeg tidligere hadde vært. Denne drastiske renoveringen av Diablo 3 s-element økonomi par med en fullstendig revidering av hver karakter klasse s ferdighet Flere ferdigheter har blitt erstattet helt Andre har blitt flyttet fra sekundær, begrenset bruk til såkalte primære ferdigheter som tjener som hovedangrep som kan brukes uendelig. Rundmodifiseringene du låser opp for å finjustere dine ferdigheter har al så sett betydelige endringer og rebalancing. From tusen meter opp, likner Diablo 3 Diablo Past, mer eller mindre Det er fortsatt et spill definert nesten helt ved å klikke på ting du klikker på bakken for å flytte karakteren din til det punktet, klikker du på elementer for å plukke dem opp, du klikker på fiender for å gjøre dem døde. Enemies yield randomly generated loot. Loot, mer enn nivåer eller karakterprogresjon, forblir det slående hjertet av Diablo 3. Mens alt dette er kjent, gjør Diablo 3 raskt skandaløse avganger fra forrige spill Ferdighetspoeng og attributter er ute I stedet øker hver klasse s attributter automatisk når et nytt nivå er oppnådd, og nye ferdigheter låses opp over tid på bestemte nivåer. Porsjoner er en ting fra fortiden erstattet av engangs helse globe pickups droppet av downed fiender Town Portal ruller Gone Magic våpen har allerede sine egenskaper lagt ut. Sjeldne og unike gjenstander krever bare avstøpningstid for å identifisere, snarere enn en depletable ressurs. På noen måter, th ese trekk minner om de grunnleggende filosofiene som syntes å kjøre Diablo 3 tilbake i 2012 for å gjøre et mer aktivt spill, med færre turer frem og tilbake for å selge ting, mindre potion management, mer kamp osv. Men Reaper of Souls endrer seg til det grunnleggende av Diablo 3 gjør for en mer akselerert våpenløp. Den andre siden av Diablo s evige konflikt har ikke gått uendret, enten elite mobs og sjefspersoner har sett en endring i måtene de skader og minionsene de ser sammen med, og tendensen av sjefer mot one-shot kill angrep og kombinasjoner virker mindre utbredt enn de en gang var. I det minste, det vil si til lov 5. Mens alt jeg bare har diskutert er nå en del av Diablo 3 med eller uten å kjøpe Reaper of Souls Blizzard isn t for å gi bort alt. Reaper of Souls fortsetter Diablo 3 s historie med en ny handling satt i Westmarch, som engelen Malthael vedtar en plan for permanent å avslutte krigen av sjeler som er oppført som en fiktiv bakgrunn for serien som helhet Historien han re er litt mindre cliched enn hovedspillet, og klarer også å jobbe i en god mengde ny backstory og karakterutvikling for store figurer og hver spiller som kan velges klasse. Dette inkluderer Korsfareren, en ny klasse som er i stand til å håndtere store mengder skade og tar enda mer Men hver klasse får mer kule ting via Reaper of Souls med økt nivåkapsel på 70 og nye aktive og passive evner. Det er et konsekvent tema i disse nye evner, hvor nesten alle er fokusert på skade og mye av det . Resultatet av alle disse systemendringene og tweaks er et mer umiddelbart gledelig spill. Hvor Diablo 3 s kamper og progression var en flott modernisering av action RPG-formelen, gjør Reaper of Souls det ser ut til å bli målt og stramt i sammenligning. Det handler om mer mer gull, mer loot, mer handling, flere monstre, og akkurat nå. BUDDING STENGT. Auksjonen huset ekte penger og ellers er borte fra Diablo 3 helt, men Blizzard har ikke stoppet der Hele i - spilløkonomien har blitt tettere tett som legendariske og settte elementer er nå kontobasert, og forhindrer ad hoc-elementsalg og handel mellom spillere nesten helt. Smutthullet Du kan bytte legendarier og sette elementer i kort tid med spillere som var i din spill da du fant dem Sammen med de økte mengdene av gull og gjenstander som faller i co-op, incentiverer dette multiplayer i Reaper of Souls og Diablo 3 enda mer. Reliever av Souls fokus på nær-umiddelbar tilfredsstillelse er mest åpenbar i sin nye håndverkere , Mystikken Mystikken lar deg omdøle et bestemt attributt for noe element, forutsatt at du har de nødvendige materialene. For mer bestemte spillere, vil mystikken også endre utseendet på noe element, som overfører dets utseende til et annet element av den samme typen som du har funnet igjen, forutsatt at du kan betale prisen. Den nye eventyrmodusen er den reneste destillasjonen av denne ideen. I eventyrmodus er historien og fortellende målene borte, erstattet Av bounties spredt over Sanctuary World Unlocked når du fullfører handling fem, tar eventyrmodus den uoffisielle endespillidéen med sjefstopp, oppdragsspor og loot grinds som spillerne har søkt på Diablo 3 siden utgivelsen og kodifiserer den. Spesielt, eventyrmodus er en flott modus for co-op spillere. Det er enkelt å velge hvilke oppdrag du vil løpe uten å vente på å komme til bestemte deler i hovedkampanjen. Og Nephalem Rifts du tjener retten til å åpne ved å fullføre bounties er Ultimate combat crucibles for større grupper På denne måten virker Reaper of Souls enda mer skreddersydd for samarbeidsspill enn det var før, noe som er hjulpet av det redone vanskelighetssystemet Normal, Mareritt, Helvete og Inferno har blitt erstattet av Normal, Hard, Expert, Master og seks nivåer av Torment-vanskeligheter som hver skalere til karakternivåene i et spill. Alt dette legger til et spill som føles nylig, ubøyelig spillbart, selv etter at jeg klarte 100 timer pluss i spillet før mellom plattformer Hvor jeg tidligere hadde fylt spillet mitt, har Reaper of Souls suksessfullt trukket meg inn, noe som gjør meg interessert i å spille hver klasse for første gang siden pre-release beta. My eneste bekymring etter å ha brukt en ekstra 30 timer med Reaper of Souls er tretthet Det er lettere å miste timer og timer i Reaper of Souls loop, men jeg fant at jeg trengte lengre pauser mellom øktene enn jeg gjorde i Diablo 3 tilbake i 2012 Det går så mye i det hele tatt ganger nå, så mange eksplosjoner og blinkende lys, så mange magiske gjenstander, så mange utformingsbeslutninger, så mange forskjellige mål som jeg noen ganger følte meg litt overveldet. Opplevelsen kan noen ganger føles for rik, som å spise dessert til middag, og det får meg til å lure på hvordan Blizzard ønsker å gi spillerne alt de har sagt, de ville ha, vil brette ut hundre timers spilltid fra nå. Reaper of Souls reinvigorates et allerede flott spill. Selvfølgelig ville de fleste utviklere begå forbrytelser å ha spillere spør den typen spørsmål om deres spill Reaper of Souls er en Blizzard-utvidelse gjennom og gjennom, et eksempel på utviklerens vilje til å revurdere hver beslutning om å lage et spill som gamle spillere kan finne nytt igjen, og nye spillere kan få Selv etter å ha gitt bort store stykker av sine beste forandringer gratis, demonstrerer Reaper of Souls den slags tillegg som gjør andre utvidelser til å være gjerrig ved sammenligning, gjenopplive et allerede flott spill. Reaper of Souls ble gjennomgått ved hjelp av en detaljhandel kode kjøpt av Polygon-ansatte Du finner mer informasjon om Polygons etiske retningslinjer her.
Comments
Post a Comment